Be strong and hold on

Hej jag vill bli smal iallafall mycket smalare än vad jag är.JAG ÄR ETT FETTO tyyp. Äter som en kossa tuggar som en gris och misslyckas hela tiden som en ..jag vet inte vad. Men det ska det bli ändring på fan.
Måste börja träna men hinner inte.Vill gymma och bli smal som fan men hinner inte.hinner inte ens plugga.
Jävla fan! HAH men jag är ett fetto.Kan inte ett skit om kalorier och vågen tänker jag inte röra.
tänker bara kolla mig i spegeln. bryr mig inte om hur mkt jag väger vill bara se smalare ut.ha finare smalere ben
och fastare mage.Jävligt snygg mage vill ha typ 4 pack.Men tänker tyyp skriva 1-2 inlägg varje dag puss på er ;)
Be strong and hold on! sån här sexig kropp vill jag ha i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0