Hej!

Igår lyckades jag äta typ 5 digistiv kex.och vindruvor + VATTEN  :)
rätt så nöjd. nu i veckan ska jag bada med några kompisar sen kanske till uppsala .
då måste jag se smalare ut plattare mage och smalare ben.
sen idag faila jag hårt .

*frukost:5 digistiv
lunch:spaghetti och köttbullar ej så mkt men mådde illa efter de.
mellis: tyyp en glass godis=50 kronor..ni fattar..

sen när jag kommit hem från stan.så gick jag in på datan bestämde mig för att dra ut och jogga en 8 kilometers runda..och skaffa 4 pack.vad gör jag ? går ner för trappan och äter pizza.. öhh smart kid jag är ? svar : NEJ.
men imorgon ska jag på bio.höh.och gå i stan .ska komma undan frukosten och lunchen.
ska inte äta nått.isåfall en sallad och pytte lite pocorn sen ska jag ta vatten istället för cola hejdå.
skriver så konstigt bara för att mina föräldar är i rummet brevid . hejdå

skinny,skinny,skinny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0